מי אני
אני חיה שירות 29 שנה: נותנת שירות, מאבחנת שירות, משפרת אותו, כל הזמן משכללת שיטות לעשות אותו אפקטיבי ונעים לכולם. אני מנהלת שירות לקוחות במיקור-חוץ (Outsourcing). אני מאמינה בשירות ובאנשים.
השאיפה שלי
שהלקוחות שלך יהיו מרוצים ויחזרו אליכם שוב ושוב; שהעובדים שלכם ירגישו שהם נותנים שירות טוב ואפקטיבי ושלא יהיו ממורמרים; שכל מערכות המחשוב והתוכן, שהשקעתם בהם ממון רב, ידברו זו עם זו. בקיצור, שהלקוח ירגיש עד כמה אנחנו מתאמצים עבורו.
מה אני עושה
אני מגיעה לעסק או לחברה, מאבחנת את כשלי השירות בהם ומטפלת בהם טיפול מערכתי: בתקשורת בעל פה, בתקשורת בכתב, בתהליכי העבודה, בנהלים, בהטמעת ה-CRM ומערכות המחשוב ואפילו בנראות של העסק. אחרי ש"סגרתי את הפינות", אני שמחה להמשיך בדרכי.
שיפור השירות הלקוחות

"אני מאמינה שלפעמים כדי להגיע למצוינות בשירות, צריך להרפות. לתת למישהו אחר, חיצוני לארגון, לראות מה חסר, לסמוך עליו ולתת לו "לסגור את הפינות" בכל מה שקשור לתקשורת, לתהליכי עבודה, לתיעוד, לדיבור של המערכות זו עם זו וגם לנראות - מה הלקוח רואה כשהוא נכנס למשרד או לאתר. שירות זה אנשים, ואיכות בשירות היא האיכות שיודעים להוציא מהאנשים.

איילת צורי
מנהלת איכות השירות במיקור-חוץ (Outsourcing)
לקוחות מרוצים









