אנחנו חיים בתרבות ה – Instant. הכול עכשיו ומיד: כשמתקלקל לנו מכשיר חשמלי, בגד או אפילו מכונית, אנחנו מחליפים אותם וקונים פריטים חדשים במקומם. בעולם העסקי, התכונה הזו גורמת לנו להפסדים רבים. האמת המרה היא שבעולם העסקי, אם היינו מצליחים לשמור על כל הלקוחות שלנו ולא להחליף אותם, היינו חוסכים הרבה מאוד כסף ומרוויחים הרבה יותר ממכירות ללקוחות מרוצים שכבר מכירים אותנו. קרא עוד
מחקרים מגלים שלרכוש לקוח חדש עולה פי 6 (!) מלשמור על לקוח קיים. לכן, פשוט מבחינה כלכלית, כדאי לנו למכור יותר ללקוחות הקיימים ולשדרג אותם מאשר להשקיע במכירה ללקוחות חדשים.