האם המלים "שירות לקוחות" או "שירות" הן מעוררות בכם רגשות נעימים? בדרך כלל לא. גם מנכ"לים לא ממש אוהבים להיכנס לעולם השירות, כי הם מרגישים שיהיה להם קשה מאוד לצאת ממנו ועוד יותר – להוכיח בו תוצאות עסקיות או רווח צפוי. אבל, אם אומר לכם שאפשר להרוג שתי ציפורים במכה אחת – גם לשפר את רמת השירות וגם להגדיל את המכירות ללקוחות קיימים, אני בטוחה שהייתם שמחים.
מניסיוני, כשמשפרים את השירות מגדילים את ההצלחה העסקית משני היבטים: קודם כול, חוסכים הרבה מאוד כסף בתהליכים בתוך הארגון, בכפילויות של עבודה, בתהליכים ארוכים שהם לא יעילים או לא מותאמים לעידן הדיגיטלי. חוץ מזה, מרוויחים הרבה יותר ממכירות ללקוחות קיימים.