איילת צורי - ליווי עסקי, שיפור השירות והגדלת המכירות
0523510583 0523510583
  • מי אני
  • מה אני מציעה
    • שיפור התקשורת בעל פה
    • שיפור התקשורת הכתובה
    • שיפור תהליכי העבודה
    • שיפור תשתיות השירות
    • הטמעת מערכת CRM
    • שיפור הנראות
  • ליווי עסקי
  • שיפור השירות
  • Case studies
    • CASE STUDIES עסקים קטנים (5-25 עובדים)
    • CASE STUDIES – חברות ועסקים בינוניים 50-300 עובדים
    • CASE STUDIES – ארגונים גדולים – מעל 300 עובדים
  • בלוג
    • מגע הזהב של מידאס או הפוטנציאל של עולם הטיפוח
    • שיפור השירות: ההבדל בין שירות טוב לשירות מעולה
    • ההגדרה של חווית לקוח ואיך ניתן להעצים אותה בעזרת שיפור השירות
    • איך לטפל בליד מרגע שהתקבל ואיך להפוך אותו ללקוח?
    • פירוט המפגשים בתהליך שיפור השירות בעסק קטן
    • דוגמה לשדרוג מערך-השירות ללקוחות בעסק קטן
    • ייעוץ וליווי עסקי לשיפור השירות ולגידול ברווחים
    • תהליך שיפור השירות לגידול ברווחים
    • איך לתת שירות אישי ללקוח במסעדה או מה זה פרסונליזציה
    • נראות שירות (Service Visibility) במסעדה
    • 8 טיפים בהטמעת מערכת CRM
    • איך להשקיע בתקשורת בדיגיטל ולפספס את הלקוח
    • המפגש הראשון של CXPA Network
    • חשיבותה של הסימולציה במהלך קורס מכירות
    • הפעם תעשה את זה כמו שצריך: התפקיד של נציג שירות הלקוחות בשימור הלקוח
    • שאלות נפוצות
  • מסלולים
  • אשמח לדבר
  • מי אני
  • מה אני מציעה
    • שיפור התקשורת בעל פה
    • שיפור התקשורת הכתובה
    • שיפור תהליכי העבודה
    • שיפור תשתיות השירות
    • הטמעת מערכת CRM
    • שיפור הנראות
  • ליווי עסקי
  • שיפור השירות
  • Case studies
    • CASE STUDIES עסקים קטנים (5-25 עובדים)
    • CASE STUDIES – חברות ועסקים בינוניים 50-300 עובדים
    • CASE STUDIES – ארגונים גדולים – מעל 300 עובדים
  • בלוג
    • מגע הזהב של מידאס או הפוטנציאל של עולם הטיפוח
    • שיפור השירות: ההבדל בין שירות טוב לשירות מעולה
    • ההגדרה של חווית לקוח ואיך ניתן להעצים אותה בעזרת שיפור השירות
    • איך לטפל בליד מרגע שהתקבל ואיך להפוך אותו ללקוח?
    • פירוט המפגשים בתהליך שיפור השירות בעסק קטן
    • דוגמה לשדרוג מערך-השירות ללקוחות בעסק קטן
    • ייעוץ וליווי עסקי לשיפור השירות ולגידול ברווחים
    • תהליך שיפור השירות לגידול ברווחים
    • איך לתת שירות אישי ללקוח במסעדה או מה זה פרסונליזציה
    • נראות שירות (Service Visibility) במסעדה
    • 8 טיפים בהטמעת מערכת CRM
    • איך להשקיע בתקשורת בדיגיטל ולפספס את הלקוח
    • המפגש הראשון של CXPA Network
    • חשיבותה של הסימולציה במהלך קורס מכירות
    • הפעם תעשה את זה כמו שצריך: התפקיד של נציג שירות הלקוחות בשימור הלקוח
    • שאלות נפוצות
  • מסלולים
  • אשמח לדבר
איילת צורי - ליווי עסקי, שיפור השירות והגדלת המכירות
0523510583 0523510583
  • מי אני
  • מה אני מציעה
    • שיפור התקשורת בעל פה
    • שיפור התקשורת הכתובה
    • שיפור תהליכי העבודה
    • שיפור תשתיות השירות
    • הטמעת מערכת CRM
    • שיפור הנראות
  • ליווי עסקי
  • שיפור השירות
  • Case studies
    • CASE STUDIES עסקים קטנים (5-25 עובדים)
    • CASE STUDIES – חברות ועסקים בינוניים 50-300 עובדים
    • CASE STUDIES – ארגונים גדולים – מעל 300 עובדים
  • בלוג
    • מגע הזהב של מידאס או הפוטנציאל של עולם הטיפוח
    • שיפור השירות: ההבדל בין שירות טוב לשירות מעולה
    • ההגדרה של חווית לקוח ואיך ניתן להעצים אותה בעזרת שיפור השירות
    • איך לטפל בליד מרגע שהתקבל ואיך להפוך אותו ללקוח?
    • פירוט המפגשים בתהליך שיפור השירות בעסק קטן
    • דוגמה לשדרוג מערך-השירות ללקוחות בעסק קטן
    • ייעוץ וליווי עסקי לשיפור השירות ולגידול ברווחים
    • תהליך שיפור השירות לגידול ברווחים
    • איך לתת שירות אישי ללקוח במסעדה או מה זה פרסונליזציה
    • נראות שירות (Service Visibility) במסעדה
    • 8 טיפים בהטמעת מערכת CRM
    • איך להשקיע בתקשורת בדיגיטל ולפספס את הלקוח
    • המפגש הראשון של CXPA Network
    • חשיבותה של הסימולציה במהלך קורס מכירות
    • הפעם תעשה את זה כמו שצריך: התפקיד של נציג שירות הלקוחות בשימור הלקוח
    • שאלות נפוצות
  • מסלולים
  • אשמח לדבר
  • מי אני
  • מה אני מציעה
    • שיפור התקשורת בעל פה
    • שיפור התקשורת הכתובה
    • שיפור תהליכי העבודה
    • שיפור תשתיות השירות
    • הטמעת מערכת CRM
    • שיפור הנראות
  • ליווי עסקי
  • שיפור השירות
  • Case studies
    • CASE STUDIES עסקים קטנים (5-25 עובדים)
    • CASE STUDIES – חברות ועסקים בינוניים 50-300 עובדים
    • CASE STUDIES – ארגונים גדולים – מעל 300 עובדים
  • בלוג
    • מגע הזהב של מידאס או הפוטנציאל של עולם הטיפוח
    • שיפור השירות: ההבדל בין שירות טוב לשירות מעולה
    • ההגדרה של חווית לקוח ואיך ניתן להעצים אותה בעזרת שיפור השירות
    • איך לטפל בליד מרגע שהתקבל ואיך להפוך אותו ללקוח?
    • פירוט המפגשים בתהליך שיפור השירות בעסק קטן
    • דוגמה לשדרוג מערך-השירות ללקוחות בעסק קטן
    • ייעוץ וליווי עסקי לשיפור השירות ולגידול ברווחים
    • תהליך שיפור השירות לגידול ברווחים
    • איך לתת שירות אישי ללקוח במסעדה או מה זה פרסונליזציה
    • נראות שירות (Service Visibility) במסעדה
    • 8 טיפים בהטמעת מערכת CRM
    • איך להשקיע בתקשורת בדיגיטל ולפספס את הלקוח
    • המפגש הראשון של CXPA Network
    • חשיבותה של הסימולציה במהלך קורס מכירות
    • הפעם תעשה את זה כמו שצריך: התפקיד של נציג שירות הלקוחות בשימור הלקוח
    • שאלות נפוצות
  • מסלולים
  • אשמח לדבר
בלוג איכות שירות
ראשי » בלוג

בלוג

הפעם תעשה את זה כמו שצריך: התפקיד של נציג שירות הלקוחות בשימור הלקוח
דצמבר 5, 2018 7:24 am סגור לתגובות על הפעם תעשה את זה כמו שצריך: התפקיד של נציג שירות הלקוחות בשימור הלקוח superwisy

הפעם תעשה את זה כמו שצריך: התפקיד של נציג שירות הלקוחות בשימור הלקוח

עיבוד של מאמר: Hui L. (2007), 'Do it Right This Time: The Role of Employee Service Recovery Performance in Customer-Perceived Justice and Customer Loyalty After Service Failures`,: Journal of Applied Psychology, Vol. 92, No 2, 475-489 שירות הלקוחות עבור הארגון התפעול של שירות הלקוחות הוא הוצאה רצינית לארגון. לא משנה אם מדובר בארגון גדול, כמו

קרא עוד ←
שיפור השירות: ההבדל בין שירות טוב לשירות מעולה
נובמבר 14, 2018 8:45 am סגור לתגובות על שיפור השירות: ההבדל בין שירות טוב לשירות מעולה superwisy

שיפור השירות: ההבדל בין שירות טוב לשירות מעולה

מומחים מתחבטים כיצד לפצח את החידה של שירות מעולה. כל ניסיון ליצור תבנית אחידה לכל סוגי העסקים נדון מראש לכישלון, משום שישנם הבדלים כל כך רבים בין סוגי העסקים לבין עצמם וגם בין קהלי היעד שלהם. מידי פעם יש אופנות חדשות בהגדרות לשירות האולטימטיבי; פעם דיברו על נאמנות לקוח או על מצוינות בשירות. כיום מדברים

קרא עוד ←
חשיבותה של הסימולציה במהלך קורס מכירות
נובמבר 13, 2018 2:56 pm סגור לתגובות על חשיבותה של הסימולציה במהלך קורס מכירות superwisy

חשיבותה של הסימולציה במהלך קורס מכירות

משחקי תפקידים נוטים להביך לא מעט אנשים. אחרים מוצאים בהם פן משעשע, מבדר, ויש כאלו אשר במהלך קורס מכירות מפיקים מהם את המירב. עדיין סימולציה היא דרך הלימוד הנוחה המאפשרת לתרגל את התיאוריה הנלמדת, ולהקנות ללומד כלים מעשיים אותם יוכל ליישם במהלך עבודתו. לתהליך המכירה ישנם שש שיטות שעובדות באופן מוכח. שיטות מכירה הן שיטות

קרא עוד ←
מגע הזהב של מידאס או הפוטנציאל של עולם הטיפוח טואלטיקה, תמרוקים, קוסמטיקה בעולם הדיגיטלי
נובמבר 11, 2018 9:06 am סגור לתגובות על מגע הזהב של מידאס או הפוטנציאל של עולם הטיפוח טואלטיקה, תמרוקים, קוסמטיקה בעולם הדיגיטלי superwisy

מגע הזהב של מידאס או הפוטנציאל של עולם הטיפוח טואלטיקה, תמרוקים, קוסמטיקה בעולם הדיגיטלי

במיתולוגיה היוונית, מידאס היה אל שכל מה שנגע בו הפך לזהב, מה שנקרא "מגע הזהב של מידאס". בסופו של דבר, היה הדבר בעוכריו, אבל כשרוצים לומר שמשהו הוא בעל פוטנציאל חומרי גבוה, אומרים עליו שיש לו את "מגע הזהב" של מידאס. בפוסט זה אעסוק במגע הזהב של מידאס עבור עולם הטיפוח במדיה הדיגיטלית. כמובן, שאני

קרא עוד ←
ההגדרה של חווית לקוח ואיך ניתן להעצים אותה בעזרת שיפור השירות
אוקטובר 23, 2018 9:51 am סגור לתגובות על ההגדרה של חווית לקוח ואיך ניתן להעצים אותה בעזרת שיפור השירות superwisy

ההגדרה של חווית לקוח ואיך ניתן להעצים אותה בעזרת שיפור השירות

המונח "חווית לקוח" הוא מונח חמקמק. כששמעתי אותו לראשונה, חשבתי לתומי שמתכוונים לחוויה שהשירות או המוצר משאירים אצלי, כלקוחה. מסתבר שהגדרה זו נכונה אבל רק חלקית, ולמעשה מדובר במשהו רחב בהרבה: חווית לקוח הן התחושות והרגשות, שאני כצרכנית מייחסת אותם למוצר או לשירות בתודעה שלי. תודעה היא דבר משתנה מאדם לאדם, היא לא קבועה וגם

קרא עוד ←
איך לטפל בליד מרגע שהתקבל ואיך להפוך אותו ללקוח?
אוקטובר 15, 2018 12:23 pm סגור לתגובות על איך לטפל בליד מרגע שהתקבל ואיך להפוך אותו ללקוח? superwisy

איך לטפל בליד מרגע שהתקבל ואיך להפוך אותו ללקוח?

בפוסט הזה אני הולכת לתת טיפים איך לטפל בעולם הoff-line בליד שקיבלנו בעולם הon-line: אם זה בעזרת קידום אורגני באתר אינטרנט, דפי נחיתה, פורטלים ופרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק. עסקים וחברות משקיעים הון רב, וזו לא הגזמה ביצירת לידים, אבל איך שהוא לא מטפלים בו נכון, ואז הוא מתפספס ולא הופך ללקוח. מטרת הפרסום: הבאת

קרא עוד ←
פירוט המפגשים בתהליך שיפור השירות בעסק קטן
אוקטובר 15, 2018 12:06 pm סגור לתגובות על פירוט המפגשים בתהליך שיפור השירות בעסק קטן superwisy

פירוט המפגשים בתהליך שיפור השירות בעסק קטן

שיפור תהליכי עבודה – מפגשים 1-3 מפגש מס' 1 – שיווק הבחנה בין לקוחות פרטיים B2C לבין לקוחות עסקיים B2B. רציונל: הלקוח מבין הרבה מאוד ברוקחות טבעית אבל לא בשיווק או בשירות. דווקא משום שהוא אדם נחמד ומאיר פנים, קשה לו שלא לשוחח ולפרט על המוצרים בטלפון עם לקוחות פרטיים (שקונים מוצר אחד או 2-3

קרא עוד ←
דוגמה לשיפור השירות בעסק קטן
אוקטובר 14, 2018 8:00 am סגור לתגובות על דוגמה לשיפור השירות בעסק קטן superwisy

דוגמה לשיפור השירות בעסק קטן

מהות העסק: עסק מקוון לממכר תכשירי קוסמטיקה טבעית. התכשירים מיוצרים בקיבוצים בדרום הארץ ומשווקים באתר אינטרנט משותף לכולם. ניתן לרכוש את המוצרים דרך האתר או בטלפון. המוצרים משווקים בעזרת חברת שליחויות. האחראי על אתר האינטרנט, נקרא לו אפי, הוא מומחה ברוקחות טבעית, אבל אינו לא נותן שירות במקצועו. הוא אדם נעים הליכות ושירותי באופיו. הבה

קרא עוד ←
ייעוץ וליווי עסקי לשיפור השירות ולגידול ברווחים
ספטמבר 5, 2018 7:37 am סגור לתגובות על ייעוץ וליווי עסקי לשיפור השירות ולגידול ברווחים shira

ייעוץ וליווי עסקי לשיפור השירות ולגידול ברווחים

העידן שלאחר התקינות הלשונית (Politically Correct) לאחרונה צפיתי בתוכנית "סליחה על השאלה" בערוץ 11, "כאן". התקינות הלשונית, בלועזית (Politically Correct, PC), שהחלה בארצות הברית בסוף שנות ה-80 של המאה הקודמת, היא גישה ל"כבס" מלים וליצור מלים חדשות שמטשטשות רגשות שליליים או רגשות אפליה: כך הפך המונח "אב הבית" ל"מנהל תחזוקה" ובארצות הברית הפך ”כושי" ל"אפרו-אמריקני".

קרא עוד ←
איך לתת שירות אישי ללקוח במסעדה או מה זה פרסונליזציה בתקשורת בין-אישית מדוברת
ספטמבר 4, 2018 10:49 am סגור לתגובות על איך לתת שירות אישי ללקוח במסעדה או מה זה פרסונליזציה בתקשורת בין-אישית מדוברת shira

איך לתת שירות אישי ללקוח במסעדה או מה זה פרסונליזציה בתקשורת בין-אישית מדוברת

במאמר מאלף, מדבר Amith Parameshwara על שישה היבטים של חווית לקוח. הכותב שהוא בעלים של חברת שירות שנקראת 24/7, הוא בעל ידע רב בתחום הדיגיטלי. בעולם הדיגיטלי, אנחנו מדברים על פרסונליזציה בהקשר של BIG DATA או תוכנות שרודפות אחר הלקוח בכל מקום שהוא. בפוסט זה אדבר על פרסונליזציה בשירות גם למי שאינו משתמש באמצעים דיגיטליים

קרא עוד ←
תהליך שיפור השירות לגידול ברווחים
ספטמבר 2, 2018 11:05 am סגור לתגובות על תהליך שיפור השירות לגידול ברווחים shira

תהליך שיפור השירות לגידול ברווחים

הקשר בין השירות למכירות שירות ומכירות הם היין והיאנג של העולם העסקי. השירות –רגשי, חמקמק, קשה למדידה. המכירות – הגיוני, ברור, קל למדידה. למעשה, הם שני פנים של דבר אחד: חווית הלקוח. האוסף של התחושות והמחשבות שלו בזמן שהוא צורך את השירות שלנו או את המוצר שלנו. קל לראות ירידה במכירות. איך נדע כשהירידה במכירות

קרא עוד ←
המפגש הראשון של CXPA Network
אוגוסט 1, 2018 8:30 am סגור לתגובות על המפגש הראשון של CXPA Network shira

המפגש הראשון של CXPA Network

אתמול, ה-30.7.18, השתתפתי במפגש ראשון של קהילת מקצועני חווית לקוח בישראל ובלועזית CXPA Network. את המפגש כמו גם את הקמת הקהילה הנחתה קרן שקד, נציגת ה- CXPA בישראל ומוסמכת בינלאומית בחוויית לקוח. המפגש היה נעים, טעים ומעניין. זהו מפגש ראשון ליצירת קהילה, ולדעתי, הוא מבורך. במפגש הזה דיברנו איך לא, "איך בונים אסטרטגיה לחוויית לקוח",

קרא עוד ←
איך להשקיע בתקשורת בדיגיטל ולפספס את הלקוח
מאי 7, 2018 10:49 am סגור לתגובות על איך להשקיע בתקשורת בדיגיטל ולפספס את הלקוח ayelet

איך להשקיע בתקשורת בדיגיטל ולפספס את הלקוח

אפשר להשקיע המון בתקשורת דיגיטלית אבל גם לפספס את הלקוח. זה קרה לי הבוקר, ה-6.5, ואני בטוחה שזה קורה לכולם בצורה זו או אחרת. חשוב לי להדגיש שאשמח אם מישהו מהחברה, Simply Wood, יתקשר אלי אחרי שיקרא את הפוסט הזה כי ממש אין לי כל כוונה לומר מילה רעה על השירות שלהם, אלא רק על

קרא עוד ←
נראות שירות (Service Visibility) במסעדה
מרץ 12, 2018 7:44 am סגור לתגובות על נראות שירות (Service Visibility) במסעדה ayelet

נראות שירות (Service Visibility) במסעדה

מפגש חברות קולינרי כמדד לנראות השירות לפני שבוע החלטנו חברה ותיקה ואני להיפגש סוף סוף לארוחת צהרים. היא גרה בדרום הארץ, אני בתל אביב, החלטנו להיפגש באמצע הדרך, בעיר השוכנת לחוף ים, במסעדה טובה לשם שינוי. מאחר שבפעם הקודמת נפגשנו בעיר זו בדוכן בתחנת אוטובוסים, החלטנו להשקיע במקום ובאוכל, ולא רק בשמחה שבפגישה. עשיתי שיעורי

קרא עוד ←
8 טיפים בהטמעת מערכת CRM
מרץ 11, 2018 10:16 am סגור לתגובות על 8 טיפים בהטמעת מערכת CRM ayelet

8 טיפים בהטמעת מערכת CRM

בשבוע שעבר, החלטתי אחת ולתמיד לקנות לעסק שלי מערכת CRM. אני יודעת לתת שירות, יש לי לקוחות הרבה שנים, ובכל זאת, אני רוצה להקפיץ את השירות שלי. קולגה פנתה אליי בבקשה להמלצה על מערכת; החלטתי שאת הפוסט הראשון בבלוג אקדיש לראייה הכוללת להטמעת CRM, ומה טוב יותר מ-8 טיפים בנושא. אני מדגישה: הטיפים טובים גם

קרא עוד ←
צור קשר
אודות איילת צורי

איילת צורי, מנהלת איכות שירות במיקור-חוץ. מומחית השירות שתוביל את השירות בעסק, בחברה או בארגון לגבהים חדשים.

תפריט
  • דף הבית
  • אודות
  • שירותים
  • CASE STUDIES
  • שאלות נפוצות
  • בלוג
  • צור קשר

איך אשפר את שירות הלקוחות לשירות מעולה שמזניק את הרווחים בעסק או בחברה שלכם?

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

כל הזכויות שמורות לאיילת צורי

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס