מסלולים

לפניכם שלושה מסלולים לבחירה:

מסלול לשיפור השירות ולהגדלת המכירות לעסק קטן

  • 3 מפגשים בעסק בני שעתיים כל אחד
  • 1 מפגש דיגיטלי עם מערכות העסק
  • הכנת 2 תסריטי שיחה עם לקוחות, 1 ערכת הנחיות לתקשורת דיגיטלית, 1 נוהל עבודה או 1 דף לקליטת עובד חדש, טיפים לתיעוד הקשר השוטף עם הלקוח, 1 שכתוב של פלייר או עמוד הבית באתר, קביעת אסטרטגיה שיווקית, המלצות לשיפור תהליך העבודה, הנחיות לשימוש במערכת הקיימת ושמירת קשר שוטף עם הלקוח, המלצות לעדכון לקוחות במבצעים, לארגון סביבת השירות, לתקשורת שיווקית בסביבת השירות ולהבאת השפע לעסק.

מסלול לשיפור השירות ולהגדלת המכירות לעסק בינוני או לחברה

  • 4 מפגשים בעסק בני שעתיים כל אחד.
  • 1 מפגש הדרכה לעובדים "איך לתקשר עם הלקוח בעל פה ובכתב".
  • 1 מפגש דיגיטלי עם מערכות העסק.
  • הכנת 2 תסריטי שיחה, 3 תבניות מסמכים, 1 ערכת הנחיות לתקשורת בעל פה, 2 נהלי עבודה או 1 תוכנית עבודה ו-1 נוהל, 1 מסמך המלצות לשימוש בתוכנה, 1 תרשים זרימה של המערכות, בקרת איכות (QA) לתהליך המכירה הדיגיטלי, 1 דוח כשלים דיגיטליים לספקים, 1 דוח כשלי נראות, 3 תבניות ל-CRM והמלצות לשימור הקשר השוטף עם הלקוח, קביעת אסטרטגיה שיווקית, המלצות לשיפור תהליך העבודה, הנחיות לשימוש במערכת הקיימת, המלצות לארגון סביבת השירות, לתקשורת שיווקית בה ולהזרמת השפע לעסק.

מסלול לשיפור השירות ולהגדלת המכירות לארגון גדול

  • 5 מפגשים בעסק בני שעתיים כל אחד.
  • 1 מפגש עם ספקים.
  • 1 מפגש הדרכה לעובדים "איך לתקשר עם הלקוח בעל פה ובכתב".
  • 1 מפגש דיגיטלי עם מערכות העסק.
  • הכנת 4 תסריטי שיחה, 5 תבניות מסמכים , 1 ערכת הנחיות לתקשורת בעל פה, 3 נהלי עבודה או 1 תוכנית עבודה ו-1 נוהל, 1 דף הנחיות לקליטת עובד חדש, 1 מסמך המלצות לשימוש בתוכנה, 1 תרשים זרימה של המערכות, בקרת איכות (QA) לתהליך המכירה הדיגיטלי, 1 דוח כשלים דיגיטליים לספקים, 1 פגישת משא ומתן עם ספקי הדיגיטל, דוח הנחיות לשימוש שוטף ב-CRM "עשה ואל תעשה", דוח כשלי נראות, 1 שכתוב פלייר או דף "אודות" באתר, 1 תבנית ניוזלטר, 1 ניוזלטר לדוגמה, מתן טיפים לארגון סביבת השירות, לתקשורת השיווקית בה ולתקשורת השיווקית עם הלקוח: מראה המוצר, אריזתו קטלוגים וכיוצא באלה. קביעת אסטרטגיה שיווקית, המלצות לשיפור תהליך העבודה, הנחיות לשימוש במערכת הקיימת, המלצות לארגון סביבת השירות, לתקשורת השיווקית עם הלקוח: מראה המוצר, אריזתו קטלוגים וכיוצא באלה; טיפים להזרמת השפע לארגון.